فرماندار حاجی آباد در اولین نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گفت:اولویت اصلی کمیته برنامه ریزی شهرستان اتمام پروژه‌های نیمه تمام در حوزه راه و آبرسانی است . ...

به گزارش پیارم حاجی‌آباد ،اولین نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان حاجی‌آباد به ریاست حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد .
فرماندار حاجی آباد در این نشست با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و تلاش دولت در خصوص شناسایی پروژه‌های اولویت‌دار اظهار کرد :با توجه به محدودیت‌های اعتباری باید با شناسایی پروژه‌های اولویت‌دار به سمتی حرکت کنیم که بیشترین بهره وری از اعتبارات داشته باشیم و بتوانیم در راستای خدمات رسانی گام‌های موثر و مثبتی برداریم.

جهانگیری اتمام پروژه نیمه تمام را اولویت کمیته برنامه‌ریزی خواند و افزود :با وجود پروژه‌های نیمه‌تمام، تعریف پروژه جدید درست نیست و باعث هدر رفت اعتبارات می شود .

وی تاکید کرد، از آنجایی که اعتبارات شهرستان برای تکمیل پروژه‌ها پاسخگو نیست ،مدیران ادارات برای جذب اعتبارات ملی تلاش بیشتر کنند.
رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با بیان اینکه عمده مشکلات شهرستان در حوزه راه و آبرسانی است اضافه کرد: تلاش شده است که اعتبارات شهرستان در همه حوزه‌ها توزیع شود اما عمده پروژه ها در حوزه راهسازی ،آبرسانی و خدمات شهری خواهد بود .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71780

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.