امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: این ایام ایام جشن سرو ملت ما و همه ملتهای که از برکت انقلاب نصیبشان شده است انقلاب بزرگ امام و ملت ایران و در روح و جان واندیشه ملت ما شکل گرفت نکته مهم این است که این انقلاب یک کودتا نبود این انقلاب یک حرکت از دل ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: این ایام ایام جشن سرو ملت ما و همه ملتهای که از برکت انقلاب نصیبشان شده است انقلاب بزرگ امام و ملت ایران و در روح و جان واندیشه ملت ما شکل گرفت نکته مهم این است که این انقلاب یک کودتا نبود این انقلاب یک حرکت از دل مردم بود.

photo_2017-01-06_14-08-04

به گزارش پیارم حجت الاسلام مختاری  در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: با اشاره به سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: این انقلاب در عرصه داخلی یک ملت را از اسارت رژیم سیاه ۵۷ ساله به درآورد، رژیمی که دین‌ستیزی، عفت‌ستیزی، استقلال ستیزی، مردم‌ستیزی و آزادی ستیزی ۵ ماموریتش بود.
وی بیان کرد: این ایام ایام جشن سرو ملت ما و همه ملتهای که از برکت انقلاب نصیبشان شده است انقلاب بزرگ امام و ملت ایران و در روح و جان واندیشه ملت ما شکل گرفت نکته مهم این است که این انقلاب یک کودتا نبود این انقلاب یک حرکت از دل مردم بود.
مختاری افزود: حضرت امام یک تغیر اساسی در نوع نگاه مردم جامعه ایجاد کرد خود خواهی جایش را به خدا خواهی داد مردم آخرت خواه شدند ملتی که فقط جلوی پای خودش را می دید

مختاری با اشاره به فرمان رئیس‌جمهور آمریکا در منع صدور ویزا برای ۷ کشور مسمان اظهار داشت: این مسئله هنوز مسئله روز است و شاهد اعتراضاتی از خود آمریکا گرفته تا دیگر کشورهای اروپایی هستیم.
حجت الاسلام مختاری بیان داشت: تا زمانی که استکبار در دنیا وجود هیچ تقابلی بین ما و امریکا شکل نمی گیرد و امریکا باید دست از ظلم و ستم بردارد تا این تقابل شکل بگیرد یا ما دست از اسلام و آرمان خودمان برداریم ما هیچنقطه مشترکی بین خودمان و آمریکا نمی توانیم ببینیم
وی افزود: جامعه ای که عقیده و مذهب و دین برای یش مهم نیست جامعه ما نیست امروز که با این رئیس جمهور جدید امریکا نقاب از چهره سیاسی امریکا کنار رفته اینها خودشان تا دیروز نمی فهمیدند و یا خودشان را به ندونستن میزدند
خطیب نماز جمعه حاجی آباد افزود: سخنگوی کاخ سفید گفته است که انگار برخی‌ها پیام این انتخابات (آمریکا) را نگرفته‌اند. ما به او می‌گوییم که اگر مرادتان ایران است ایران ۳۸ سال است پیام شما را گرفته. پیام شما مبارزه با دین و اسلام و پیام بسیار کهنه‌ای است.

مختاری افزود: شما از روز اول پیروزی انقلاب با اسلام ناب محمدی (ص) حاکم بر ایران در تضاد بوده و هستید و دموکرات و جمهوری‌خواهتان یکی است.

وی اظهار داشت: قابل توجه است عربستان که اردوگاه تروریست در جهان است و یک مشت جاهل تروریست‌پرور در آن حکومت می‌کنند هزاران آمریکایی در حکومت و زیرمجموعه‌هایش ترور شدند ولی در ایران هم یک نفر از آمریکا ترور نشده است.

مختاری گفت: آمریکا برای انسانیت کمترین احترامی قائل و پایبند به قراردادهایش نیست.شما عهدشکن بوده و هستید. لکن واکنشی که مردم ایران داشته‌اند این است که ما مثل کوه مقاوم و استوار بر آرمان‌هایمان ایستاده‌ایم و خسته نشده‌ایم اما شما را خسته می‌کنیم.

مختاری تصریح کرد: از اول انقلاب رؤسای جمهور دموکرات و جمهوری‌خواه آمدند و ناکام رفتند اما ایران اسلامی مثل سرو قامت کشیده ایستاده و ایستاده خواهد ماند و این پیام ملت ماست.
مختاری در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت: مسئولان همان گونه که به همه اقشار عنایت دارند عنایت ویژه‌ای هم به پرستاران کشور داشته باشند.
وی در پایان گفت: ملت عزیز و بزرگوار ایران همراه و در کنار دولت و مسؤولان در ۲۲ بهمن ماه پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به یاوه‌گوئی‌ها و تهدیدات دولت‌های زورگو و مکارخواهند داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60783

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.