دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و رو ستا در حالی ساعت هشت روز جمعه آغاز شد که مردم شهرستان حاجی آباد در بسیاری از شعبه های اخذ رای قبل از آغاز زمان رای گیری برای شرکت در انتخابات در صف های طولانی حضور یافته بودند.   به گزارش ...
 دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و رو ستا در حالی ساعت هشت روز جمعه آغاز شد که مردم شهرستان حاجی آباد در بسیاری از شعبه های اخذ رای قبل از آغاز زمان رای گیری برای شرکت در انتخابات در صف های طولانی حضور یافته بودند.
 انتخابات ۹۶ و حضور حماسی مردم حاجی آباد در پای صندوق های اخذ رای +تصاویر

به گزارش  پیارم ، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و رو ستا در حالی ساعت هشت روز جمعه آغاز شد که مردم شهرستان حاجی آباد در بسیاری از شعبه های اخذ رای قبل از آغاز زمان رای گیری برای شرکت در انتخابات در صف های طولانی حضور یافته بودند.
شعبه های اخذ رای در مناطق روستایی شهرستان حاجی آباد از ساعت ۷:۳۰ صبح شاهد حضور اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات بودند.
شهرستان حاجی آباد از جمله شهرستان های شمالی استان هرمزگان است که مردم همیشه در صحنه آن همواره در انتخابات سه دهه گذشته با مشارکت گسترده و پرشور خود از نظام جمهوری اسلامی حمایت و پشتیبانی کرده اند، مردم این شهرستان نیز امروز آمده اند تا بار دیگر حماسه ای همدلی و وحدت را خلق کنند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62492

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.