رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان حاجی آباد گفت: انتخابات یک تکلیف الهی است و حضور در انتخابات سرنوشت کشور رقم می خورد و همه آحاد جامعه در این امر خداپسندانه باید مشارکت حداکثری داشته باشند. داوود رستگار ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد با اشاره به نزدیکتر شدن زمان انتخابات ...

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان حاجی آباد گفت: انتخابات یک تکلیف الهی است و حضور در انتخابات سرنوشت کشور رقم می خورد و همه آحاد جامعه در این امر خداپسندانه باید مشارکت حداکثری داشته باشند.

داوود رستگار ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد با اشاره به نزدیکتر شدن زمان انتخابات اظهار داشت:حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده این است که ایران اسلامی طی گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی مردم به آرمانهای والای پایبندند و حافظ نظام و انقلاب و خون شهداء هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات انتخابات یک تکلیف الهی است افزود:حضور در انتخابات سرنوشت کشور رقم می خورد و همه آحاد جامعه در این امر خداپسندانه باید مشارکت حداکثری داشته باشند.

رستگار با تاکید بر اینکه رموز موفقیت یک کشور اتحاد و همبستگی است تصریح کرد:بحمدلله ایران اسلامی از بدو پیدایش انقلاب اسلامی تا کنون از وحدت همه جانبه مردمی برخوردار بوده و انتخاباتهای برگزار شده نیز از این حیث جزء بهترین و کم نظیرترین انتخاباتهای دنیا است.

این مسئول عزم و اراده ملت جهت حضور در انتخاباتهای پیش رو بسیار حائز اهمیت دانست و افزود:چشم دنیا به انتخابات ایران دوخته شده است آنچه که می تواند انقلاب اسلامی را از هجمه های ابرقدرتها نجات دهد حضور حماسی و انتخاب اصلح است که رهبر معظم انقلاب بارها برا این نکته تاکید موکد کرده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62456

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.