امام جمعه حاجی آباد گفت: امروز روز جشن ملت ایران اسلامی و جشن بزرگ مردم سالاری و حفاظت و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: امروز روز جشن ملت ایران اسلامی و جشن بزرگ مردم سالاری و حفاظت و ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: امروز روز جشن ملت ایران اسلامی و جشن بزرگ مردم سالاری و حفاظت و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: امروز روز جشن ملت ایران اسلامی و جشن بزرگ مردم سالاری و حفاظت و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران است، جشن شور و شعور سیاسی و این روز سرنوشت ساز را به ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض می کنیم.

مختاری افزود: فارغ از هرگونه جناح سیاسی هرکس که در این انتخابات رای بیاورد پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند هر رای مردم تائید نظام انقلاب اسلامی و تائید بر راه امام راحل (ره) است.

وی شرکت در انتخابات را  یک عمل خیر و واجب دانست و افزود: مردم هرچه زودتر در پای صندوق رای حاضر شوند و با بصیرت کافی به نامزد مورد نظر خود رای بدهند .

مختاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف بیان داشت: امروز فضای جامعه ما یک فضای آزاد است اگرچه بعضی ها ناسپاسی می کنند از فضای آزاد جامعه استفاده می کنند و آزادی این فضا  را نفع می کنند، اگر چه کسی در تبلیغات انتخابات آزادی را نفع می کند یک نگاهی به دوران طاقوت بکنید ما کجا در زمان طاقوت این همه آزادی داشتیم.

امام جمعه حاجی آباد ادامه داد: بعضی از مردم کشورهای دیگر حسرت یک انتخابات آزاد را دارند و شما می آیید آزادی کشور را نفع می کنید و آنها می خواهند در کنار شعار آزادی خطاهای خود را بپوشانید در فضای های انتخاباتی نه رعایت امنیت ملی را می کند و گسسهای قومی و مذهبی ایجادمی کنند و به امنیت کشور را آسیب می زنند.

مختاری در بخش دیگر سخنان خود افزود: در سال ۸۸ یک عده ای دم از مردم سالاری و آزادی می زدند اما وقتی نتیجه انتخابات را واگذار کردند نشان دادند که اهل مردم سالاری و پایبندی به قانون و رای ملت نیستند لذا همه باید خودشان را مکلف به پایبندی از قانون بدانند و تبعیت از خروجی صندوق رای که امام راحل فرمودند میزان رای ملت است بکنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62490

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.