امام جمعه حاجی آباد گفت: امروز ترس جهان استکبار و استبداد و صهیونیسم از گسترش تفکر حسینی (ع) است، انها از اسلام مقاومت تا سر حد شهادت و در راه دین و هدف از همه چیز گذشتن  هراس دارند. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه با تسلیت ایام سوگواری سید الشهدا اظهار کرد: حضرت امام حسین(ع) مقتدای آزادیخواهان عالم است و نهضتی برپایی عدالت و مبارزه با ظلم و ستم جهانی است و نهضت امام حسین(ع) اسلام را زنده کرد.

مختاری افزود: امروز ترس جهان استکبار و استبداد و صهیونیسم از گسترش تفکر حسینی (ع) است، انها از اسلام مقاومت تا سر حد شهادت و در راه دین و هدف از همه چیز گذشتن  هراس دارند.

وی افزود: اسلامی که امام حسین(ع) زمینه سازش بوده است لرزه براندام دشمن انداخته و این اسلام بستر ساز ظهور و ریشه کن کننده ظلم و استبداد در دنیا است.

امام جمعه حاجی آباد، از مردم تهران، اصفهان مشهد که در مراسم تشیح پیکر پاک بی سر شهید حججی حضور داشتند تشکر کردند و افزود: شهید حججی شهید عرصه امنیت و مدافع حرم ال الله است.

مختاری در بخش دیگر سخنان خود به هفته نیروی اتظامی اشاره کردند و افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای تجلیل از خدمات فراوان این نیرو که کار بزرگ انها حفظ امنیت در محیط جامعه است.

وی بیان داشت: هدف کوتاه مدت دشمن در کشور بر هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه است، در این منظقه پرتنش و نا آرام ایران ما جزیره امن است و این کار بزرگ انتظامی استقرار امنیت در کشور و حفظ ارتقا آن است.

خطیب نماز جمعه حاجی آباد تصریح کرد: نیروی انتظامی مقتدر و ترساننده برای دشمنان و و قانون شکنان و پناهگاه مهربان برای بی پناهان است.

مختاری ضمن تشکر و قدر دانی از زحمتکشان نیروی انتظامی افزود: در دنیای نا امن امروز این اقتدار و توان و قانون مداری  و زحمات شبانه روزی شما کشور را امن در بین دشمنان نگاه داشته است.

وی با اشاره به قضیه تجزیه کردستان عراق افزود: حالا که ما در دو قدمی از بین بردن داعش هستیم صهیونست ها قضیه استقلال کردستان عراق را رقم زدند ، که این مسئله جالش بزرگ امنیتی برای کشور عراق و شاید منطقه و دردنیای در هم کشیده که تصمیم غلطی که اولا دودش در چشم مردم عراق می رود.

مختاری بیان داشت سرکرده کردستان بدون پشتوانه سیاسی ، اقتصادی، امنیتی شش ماه هم سرپاه نخواهد بود همه دنیا به جزء رژیم غاصب صهیونیسم با تجزیه کردستان عراق مخالفت کردند.

وی خطاب به مردم کرد عراق گفت: مردم کرد هواسشان را جمع کنند نخبگان کرد و فهیم سایر کشور ها مثل ایران و ترکیه و … کمک برا ی آگاه سازی مردم کرد عراق نمایند.

امام جمعه حاجی آباد افزود: اسرائیل خبیث در خاورمیانه مجددا شرارت به وجود آورده است و انشاالله خون شهید حججی زمینه ساز از بین رفتن اسرائیل شود.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65343

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.