حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد به اعضای ستاد کرونا در شهرستان دستور داد :کلیه صنوفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل شوند . ...

به گزارش پیارم حاجی‌آباد ،حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد مبارزه با کرونا با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی عده ای، سلامتی همه را به خطر می‌اندازد .
جهانگیری اضافه کرد :عدم رعایت فاصله اجتماعی سبب تصمیم‌گیری های سختگیرانه ای در این خصوص خواهد شد .
فرماندار حاجی آباد با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی در صنوف گفت: صنوفی که فاصله اجتماعی و موارد بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه در روستاها کمیته‌ای با حضور دهیاران ، شوراها ،بسیج و نیروی انتظامی تشکیل خواهد شد افزود: ورود افراد غیر ساکن به روستاهای شهرستان ممنوع است.
رئیس ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان یادآور شد: برگزاری هر نوع مراسم عروسی و ختم در روستاها و شهرها به مدت یک ماه ممنوع است .
فرماندار حاجی آباد تاکید کرد: ضدعفونی کردن مکان های عمومی ،اولویت اصلی بخشداران و شهرداران باشد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: پارک ها و مکان های تفریحی و گردشگری شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.
وی با ذکر مواردی مبنی بر تغییر رفتار ویروس کرونا و افزایش بیماران بستری در مراکز درمانی گفت :در هر سه بخش شهرستان نقاهتگاه راه اندازی و کارگاههای تولید ماسک به فعالیت خود ادامه دهند.
وی با بیان اینکه راهداری و حمل و نقل جاده ای باید بر تاکسی های برون شهری نظارت کند ادامه داد: مردم برای حفظ سلامتی خود از مراجعه غیرضروری به ادارات شهرستان خودداری کنند.
روابط عمومی فرمانداری حاجی آباد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71771

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.