حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در مراسم صبحگاه مشترک ویژه هفته نیروی انتظامی گفت: شهرستان حاجی آباد یکی از شهرستانهای امن کشور است ...

به گزارش پیارم حاجی آباد ُ حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: یکی از خواسته های اصلی مردم ُ امنیت است که این امنیت زمانی ممکن است که مردم به نیروی انتظامی اعتماد کنند .

فرماندار حاجی آباد ادامه داد: امروز اگر روستاییانُ عشایر ُ شهرنشینان امنیت و آسایش دارند از امنیتی است که توسط نیروهای انتظامی و امنیتی ایجاد شده است.

جهانگیری با بیان اینکه رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی در شهرستان قابل قبول است افزود: شهرستان حاجی آباد وسیع و پراکنده است اما با همت نیروی های انتظامی و امنیتی یکی از شهرستان امن در سطح استان است که این با تلاش شبانه روزی حاصل شده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت امنیت در کشورهای همسایه یادآور شد: اتحاد و همدلی و ارتباط بین مردم و نیروهای نظامی و انتظامی در ایران اسلامی امنیت را مثال زدنی کرده است.

رییس شورای تامین شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی تلاش می کنند که مردم را در حوزه اقتصادی ناامید و معترض کنند اما مردم ما هوشیار هستند و این توطئه دشمن را به شکست تبدیل کردند و بازار ما دارای ثبات و کاهش قیمت در کالاهای اساسی و مورد نیاز داشته ایم.

وی با تاکید بر ایجاد زمینه امن برای سرمایه گذاران داخلی تصریح کرد: از زحمات مجموعه نیروی انتظامی شهرستان که با برنامه ریزی مناسب عملکرد خوبی داشته اند تشکر می کنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70459

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.