با حضور معتمدین بخش احمدی و مدیران استانی بررسی شد
مشکلات بخش احمدی با حضور معتمدین این بخش و مدیران استانی بررسی و برسرعت بخشیدن به روند اصلاح راه مواصلاتی این بخش تاکید شد. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد،  نشست مشترک هم اندیشی مدیران و معتمدین بخش احمدی با مدیران استانی در راستای ارائه راهکار برای مرتفع سازی مشکلات و موانع توسعه بخش احمدی با حضور محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، عباس امینی،  شهردار بندرعباس، محمد سالاری پور بخشدار، سجاد کرمشاه پور شهردار سرگز احمدی،مسعود شهبازی رئیس شورای اسلامی شهر سرگز  و جمعی از معتمدین بخش احمدی برگزار و مشکلات اصلی این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست، محمد منصوری به عنوان نماینده مردم بخش احمدی در این جلسه با بیان مشکلات بخش، اظهار داشت: مهمترین دغدغه مردم احمدی جاده موصلاتی است که با جذب سرمایه می‌توان راه دوکوه به احمدی را با سرعت بیشتری انجام داد.

وی درادامه افزود: آب آشامیدنی این بخش هم با مشکلاتی مواجه است که باید با اولویت بیشتر و نگاه ویژه ای به این مسئله توجه داشت.

سجاد کرمشاه پور شهردار سرگز احمدی نیز در ادامه این نشست با تشریح عملکرد مجموعه شهرداری سرگز و برنامه ریزی‌های انجام شده برای توسعه متوازن شهر سرگز برای ارتقای رفاه شهروندان بیان داشت: پروژه پارک بانوان شهر سرگز نیز به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های این شهر نیمه تمام مانده و در انتظار تامین اعتبار است.

شهردار سرگز احمدی، خرید ماشین آلات برای شهرداری در راستای درآمدزایی را امری ضروری دانست و تصریح کرد: احداث زمین ورزشی نیز از مطالبات شهروندان جوان و اولویت های شهرداری سرگز است و تامین اعتبار آن در دستور کار شهرداری قرار دارد.

محمد آشوری نمایند مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه در سال جاری اولویت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اعلام شده است اظهار داشت: طبق برنامه دولت در سال ۹۷ تا پروژه های نیمه تمام تکمیل و بهره برداری نرسد هیچ پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت جاده مواصلاتی بخش احمدی بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته و انعکاس اهمیت و خطرات این محور،  کد اعتباری  پروژه راه بخش احمدی از مسیر دوکوه ایجاد شده و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان نیز اختصاص یافته است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای احداث جاده دوکوهه به بخش احمدی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است افزود: با بازگشایی کد اعتباری برای این پروژه هر ساله شاهد تامین اعتبار و تسریع در احداث جاده خواهیم بود.

آشوری در ادامه بیان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته اعتبارات مورد نیاز برای خرید ماشین آلات مورد نیاز شهرداری توسط وزارت کشور تخصیص یافته است.

وی از پرداخت اعتبارات مورد نیاز تکمیل پارک بانوان شهر سرگز احمدی از محل مالیات ارزش افزوده خبرداد و بیان داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان برای احداث زمین ورزشی در نظر گرفته است که به حساب شهرداری واریز خواهد شد.

صالح  دریانورد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان نیز در بخش پایانی این نشست از تخصیص اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان برای آغاز عملیات پروژه راهسازی دوکوه به احمدی خبرداد و تاکید کرد: در زمینه آبرسانی نیز اعتباراتی برای مقابله با بحران خشکسالی در بخش احمدی اختصاص یافته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68235

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.