حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در دیدار با خانواده شهید هاشمی گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است. به گزارش پیارم حاجی آباد ، در این دیدار حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره ی شهیدان رجائی وباهنر، هفته دولت را تبریک گفته و یاد وخاطره ی شهدا که جانشان ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در دیدار با خانواده شهید هاشمی گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است.

به گزارش پیارم حاجی آباد ، در این دیدار حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره ی شهیدان رجائی وباهنر، هفته دولت را تبریک گفته و یاد وخاطره ی شهدا که جانشان را در راه حفظ آثار ارزشهای انقلاب اسلامی ایران فدا کردند ، گرامی داشتند و از ایثار ،صبر وفداکاری خانواده ی معظم شهدا تجلیل وقدردانی کردند.
جهانگیری افرود: هفته دولت  فرصت خوبی برای دیدار با خانواده معظم شاهد است که حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولین دارند. تکریم از خانواده شهدا کمترین وظیفه مدیران و آحاد جامعه است.
وی اضافه کرد: آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون رشادت و شجاعت شهیدانی است که برای دفاع از خاک و مردم این سرزمین و برای سربلندی انقلاب اسلامی در برابر زورگویان و غاصبان ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی در ادامه ، ابراز داشت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.
جهانگیری با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم
فرماندار حاجی آباد در پایان با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، بیان داشت: امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68760

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.