مراسم استقبال پرچم وخدام امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) با حضور پرشور مردم و مسئولین حاجی آباد برگزار شد . ...

به گزارش خبرنگار پیارم ؛حجت الاسلام صادقی، امام جمعه شهرستان حاجی آباد محبوب در مراسم استقبال از پرچم وخدامین امام رضا(ع) گفت:۱۲۰۰ سال قبل وقتی امام رضا (ع) وارد نیشابور شد در میان آن جمعیت پرشور حدیث سلسله الذهب را بیان فرمودند گفتن کلمه لا اله الا الله ورود در حصاری محکم وامن است وشروط مهم آن ، قبول کردن ولایت امیر المومنین (ع) است.

 

وی افزود: شیعه یعنی مرید امام رضا(ع)شدن ومرید امام رضا(ع) حجاب را رعایت می کند.نماز اول وقت را فراموش نمی کند مرید امام رضا(ع) گوش بفرمان امام زمان خود است. مرید امام رضا(ع) احیاء گر امر به معروف ونهی از منکر در جامعه واطراف خود است.

صادقی  اظهار کرد:امسال برای دومین بار آئین جشن دهه کرامت با وجود پرچم متبرک حرم منور رضوی تحت عنوان کاروان زیر سایه خورشید در حرم مطهر امامزادگان سید محمد(ع) و سید نظام الدین(ع) برگزار شد.

 

وی افزود: این کاروان در قالب سه نفر که حامل بیرق متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است در حاجی اباد ابتدا به زیارت امامزاده سید محمد( ع) و بعد برای عیادت بیماران به بیمارستان و به دیدار مردم شهر فارغان  بعد از آن به روستای دهستان ادامه داشت .

عیادت از بیماران، بازدید از خانواده معظم شهدا، فاتحه‌خوانی مزار شهدای گمنام و قبور مطهر شهدا، زیارت مردم از پرچم سبز رضوی و خاطره‌گویی خدام در حرم امامزادگان حاجی‌آباد را از ویژه برنامههای این جشن عنوان کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68503

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.