حمید جهانگیری گفت: با ایجاد فضای همدلی از همه ظرفیت ها برای ایجاد شغل و حمایت از تولید استفاده شود. ...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با بیان اینکه جلسه شورای اشتغال یکی از مهمترین جلسات است اظهار کرد: دستگاههای اجرایی با شناسایی ظرفیت های حوزه کاری خود زمینه افزایش خدمات به مردم را فراهم کنند.

فرماندار حاجی آباد در ادامه ضمن قدردانی از پرداخت تسهیلات به بنگاههای اقتصادی با توجه به شیوع بیماری کرونا افزود: پرداخت این تسهیلات باید مطابق با دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا باشد .

جهانگیری تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی زیرساخت‌های حضور و حمایت از سرمایه گذاران را در شهرستان آماده کنند تا مشکلات حوزه اشتغال کاهش یابد.

وی با بیان اینکه مشاغل خانگی می‌تواند باعث کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شوند گفت: اداره فنی و حرفه ای می تواند با آموزش و توانمندسازی افراد باعث ایجاد این مشاغل و ورود افراد به بازار اشتغال شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: پتانسیل ها و ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنایع زیرمجموعه کشاورزی وجود دارد که متقاضیان بازار اشتغال می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند.

فرماندار حاجی آباد در پایان این نشست از کارفرمایان خواست ضمن توجه به بیمه کارگران خود از مزایایی که دولت در این زمینه در نظر گرفته است استفاده نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72011

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.