مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اسامی زائران ایرانی اربعین حسینی را که طی ۳ تصادف اخیر از شب گذشته تا امروز جان خود را از دست دادند، اعلام کرد. محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، گفت: تعداد فوتی‌های ۳ تصادف اخیر در عراق که در مسیر بازگشت زائران ایرانی ...
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اسامی زائران ایرانی اربعین حسینی را که طی ۳ تصادف اخیر از شب گذشته تا امروز جان خود را از دست دادند، اعلام کرد.
خبرگزاری فارس: اسامی کشته‌شدگان و مصدومین تصادف‌های اخیر عراق اعلام شد

محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، گفت: تعداد فوتی‌های ۳ تصادف اخیر در عراق که در مسیر بازگشت زائران ایرانی رخ داده است متأسفانه به ۸ نفر رسید و همچنین تعداد مجروحین این تصادفات نیز ۲۲ نفر است.

نظافتی افزود: براساس گزارش‌های رسیده زائرانی که در این حادثه جان خود را از دست دادند عبارتند از: فاطمه امامی، حسین نوری از تبریز، حسین جعفرمنش از تبریز، ناصر فراقی، علی رشیدی از کرج، محمد بابا‌صبا، سید محمد باباصبا و ابراهیم سعادت از تهران.

نظافتی افزود: همچنین اسامی مصدومان این حادثه به شرح ذیل است: فاطمه میرزابیگی، قاسم میرزابیگی، هادی محمدی، سیدمحمود سیدجعفری، سیده سمیه سادات جعفری، خلیله سلطان رجبی و فاطمه برقی که این افراد از استان مرکزی هستند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ادامه داد: گلی ایمانی از تهران، مجید یوسف‌زاده از قزوین و ابوالفضل یوسف‌زاده از قزوین نیز دیگر مصدومان تصادفات ۲۴ ساعت اخیر در کشور عراق بودند.

به گزارش فارس در تصادفات شب گذشته در مسیر عراق به ایران ۸ نفر از زائران ایرانی اربعین حسینی جان خود را از دست دادند و ۲۲ نفر نیز زخمی شدند که ۱۰ نفر از مجروحان ایرانی و ۱۲ نفر دیگر نیز اتباع سایر کشورها بودند که از طریق ایران به عتبات عالیات سفر کرده بودند.

این زائران به صورت انفرادی به عراق سفر کرده بودند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24200

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.