فرماندار حاجی آباد گفت: با وضعیت بد اقتصادی کشور تمامی مدیران باید کمر همت ببندند و از هیچ مدیری کوتاهی در خدمت رسانی به مردم پذیرفته نیست. جهانگیری فرماندار حاجی آباد در گفتگو با پایگاه خبری پیارم، اظهار کرد: شرایط کار در دستگاه های اجرایی نسبت به ۳۹ سال قبل متفاوت شده است و دشمنان درصدد ...

فرماندار حاجی آباد گفت: با وضعیت بد اقتصادی کشور تمامی مدیران باید کمر همت ببندند و از هیچ مدیری کوتاهی در خدمت رسانی به مردم پذیرفته نیست.
جهانگیری فرماندار حاجی آباد در گفتگو با پایگاه خبری پیارم، اظهار کرد: شرایط کار در دستگاه های اجرایی نسبت به ۳۹ سال قبل متفاوت شده است و دشمنان درصدد هستند که از طریق فشارهای اقتصادی ، در بین مردم نارضایتی ایجاد کنند ، لازم است که مدیران با همت والا در عرصه های مختلف تلاش کنند تا توطئه های دشمنان خنثی شود .
فرماندار حاجی آباد خاطرنشان کرد: با رهمنودهای مقام معظم رهبری (مدظله عالی)، تاکنون دشمنان نتوانستند ضربه ای به کشور ما بزنند اما ما مدیران باید به سهم خود و در حوزه کاری خود در جهت خدمت به مردم تلاش کنیم.
جهانگیری افزود: وضعیت اقتصادی کشور مناسب نیست و گرانی مردم را به تنگ آورده است اما با مدیریت نباید اجازه داد که گرانی ، زمینه ساز نارضایتی در بین مردم باشد، همه دستگاههای اجرایی عملکرد خود را به مردم منعکس کنند.
نماینده عالی دولت گفت: ادارات صنعت ، معدن و تجارت ، اصناف و تعزیرات روزانه بازار را رصد کنند و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد .
وی بیان داشت : در بحث بحران آب اقداماتی در روستاهای شهرستان انجام شده است، و برخی از روستاها با تانکر آب رسانی می شوند و روستاهایی هم با کم آبی وشور شدن آب مواجهه هستند اما لازمه در این زمینه آگاهی های لازم در جهت صرفه جویی به مردم آموزش داده شود.
وی در ادامه از راه اندازی میز خدمت با هدف روان سازی امورات اداری و تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی بهینه و مورد رضایت ارباب رجوع در ادارات شهرستان خبر داد.
فرماندار حاجی اباد تصریح کرد: در این وضعیت فعلی کشور باید به مردم امید و ناامیدی را القاء نکنیم ، همانطور که در دوران دفاع مقدس با دست خالی جنگیدیم امروز نیز باید با رویکر د جهادی کار و تلاش کنیم که به کشورهای دیگر وابسته نباشیم.
جهانگیری بیان داشت: جهت حمایت از کالای ایرانی و تولیدکننده داخلی ، دستگاههای اجرایی موظفند از کالای ایرانی استفاده کنند .
وی در ادامه گفت: تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان پیگیر تکمیل پروژه های نیمه تمام جهت افتتاح در هفته دولت هستند چرا که عملکرد دستگاه ها در هفته دولت عملکرد دولت و نظام خواهد بود و هرچه این پروژه ها نسبت به سال قبل رشد داشته باشد به مردم امید خواهد داد ، مردم ولی نعمتان ما هستند و در خدمت رسانی به آنها نباید کوتاهی کنیم .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68471

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.