فرماندار حاجی آباد در نشست شورای اداری : هفته دولت در حقیقت فرصتی است تا مسئولین مروری داشته باشند بر کارنامه یکساله خدمت خودشان و گزارشی از عملکرد خود را به مردم ارائه دهند. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد ، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت و اهمیت مشارکت دستگاه های اداری شهرستان در اجرای برنامه های این هفته بیان داشت: باید اقدامات ، خدمات و دستاوردهای دولت محترم تدبیر و امید را به عرض مردم برسانیم .

 

جهانگیری در ادامه با بیان برنامه های هفته دولت گفت: یکی از برنامه های مهمی که در دستور کار این هفته داریم ملاقات های عمومی با مردم در بخش های مختلف شهرستان است که این کار باعث نزدیکتر شدن دولت و مردم می شود

 

وی تصریح کرد: برنامه های مختلفی برای گرامیداشت هفته دولت در شهرستان مد نظر است که با همفکری و ارائه پیشنهادات از سوی مدیران ادارات اجرا خواهند شد که از جمله این برنامه ها می توان به تجدید میثاق با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای هفته دولت ، تبلیغات محیطی ، دیدار با خانواده معزز شهدا، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی ، بازدید از طرح های عمرانی در شهرستان و … اشاره کرد.

 

فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه مردم سرمایه های نظام هستند ، بر رعایت حقوق شهروندی در دستگاههای اجرایی تاکید و خواستار تلاش مضاعف در جلب رضایت عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردم شد.

 

جهانگیری ایجاد میز خدمت را یکی از راههای جلب رضایت عمومی خواند و افزود: خدمات خوبی در بعضی از دستگاههای اجرایی انجام شده است که باید به سمع و نظر مردم برسد.

 

نماینده عالی دولت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شروع طرح بازآفریتی بافتهای فرسوده شهر حاجی آباد گفت: با توجه به مصوبه هیئت دولت ، کلیه دستگاههای اجرایی عضو این طرح با تعامل و همکاری به وظایف خود عمل کنند که اجرای این طرح هرچه زودتر جهت رفاه حال مردم به اتمام برسد.

 

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان اظهار داشت: امسال در گرامیداشت هفته دولت ۸۲ پروژه با اعتباری بالغ بر۹۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

 

جهانگیری با بیان اینکه سیلوی‌ ذخیره‌ گندم، مهمترین پروژه‌ای است که با حضور مقامات استانی به بهره‌برداری می‌رسد یادآور شد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

 

فرماندار حاجی‌آباد به پروژه‌های حوزه‌ کشاورزی پرداخت و عنوان کرد: با بهره‌برداری از۲۶ پروژه در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر۵۱ میلیارد تومان و در حوزه‌ اشتغال برای متقاضیان کار در بخش‌کشاورزی با بهره‌برداری از۱۶ هکتار‌ گلخانه، برای۲۴۰ نفر زمینه شغل ایجاد خواهد شد.

 

نماینده عالی‌دولت در حاجی‌آباد به دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در این هفته اشاره کرد و افزود: ۶‌ پروژه با اعتباری بالغ بر۲۱میلیارد تومان در حوزه حمل و نقل؛ در حوزه‌ انرژی ۲ پروژه با اعتباری بالغ بر۴میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ۳۴ پروژه در حوزه عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر۴ میلیارد تومان، در حوزه آب و فاضلاب روستایی۴ پروژه با اعتبار سه میلیارد و۹۷۰ میلیون تومان، در بخش صنعت، سه میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان، در حوزه بهداشت سه میلیارد و۱۵۰ میلیون تومان از دیگر پروژهایی است که در هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت در این شهرستان گام‌های خوبی برداشته شده است تصریح کرد: یک هزار و ۱۰۰ متر مربع به فضای بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) افزوده شد و این مرکز درمانی توسعه پیدا کرد و به جرات می‌توان گفت از نظر زیربنایی بزرگترین اورژانس در استان هرمزگان است که در این راستا ۲۵ تخت به تخت‌های بیمارستان اضافه خواهد شد و اتاق عمل و سایر بخش های دیگر نیز بزودی تجهیز می‌شود.

 

فرماندار حاجی‌آباد اضافه کرد: پروژه‌های قابل افتتاح در سال جاری ۵۵درصد و از نظر ریالی۱۱۷ درصد رشد قابل توجهی به نسبت مشابه سال قبل داشته است.

 

حجت الاسلام صادقی امام جمعه موقت شهر حاجی آباد با اشاره خصوصیات مدیران واقعی افزود: افرادی که وظیفه ای را برعهده می گیرند باید با وجدان، قابل اعتماد و متخصص باشند تا بتوانند به وظیفه ای که به عهده آن ها گذاشته شده است به خوبی عمل کنند

 

امام جمعه موقت شهر حاجی آباد روحیه انتقادپذیری را از دیگر خصوصیات مدیران خواند و افزود: انتقاد سازنده انسان را به رشد می رساند و مدیران باید با آغوشی باز انتفادات سازنده را بپذیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68706

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.