فرماندار حاجی اباد
فرماندار حاجی آباد از احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان حاجی آباد خبر داد. ...

به گزارش پیارم، مدیرکل تامین اجتماعی استان دراین دیدار با فرماندار حاجی آباد ضمن بیان خدمات صورت گرفته سازمان در هرمزگان و شهرستان حاجی آباد گزارشی از اقدامات تامین اجتماعی درخصوص ارائه سرویس های غیر حضوری به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران ارائه کرد.

اکبری گفت: خدمات غیرحضوری در سازمان تامین اجتماعی جزو سیاست های اصلی این سازمان بوده و به عنوان یک اولویت در برنامه های این سازمان قرار دارد.

وی رضایتمندی بیمه شدگان، افزایش بهره وری کارکنان و صرفه جویی در هزینه ها را از مزایای توسعه خدمات غیرحضوری بر شمرد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا لزوم توسعه خدمات غیرحضوری بیشتر احساس شد و تمامی بخش های سازمان برای تحقق این طرح بسیج شدند.

اکبری با بیان اینکه مقرر شده است ۳۰ خدمت حضوری به صورت کاملا غیرحضوری ارائه شود، گفت: پیامد این طرح این است که بخش اعظمی از مراجعه حضوری مخاطبان این سازمان به واحدهای بیمه ای کاسته خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان افزود: تمامی حوزه های سازمان در اجرای این طرح بزرگ کوشش می کنند تا با غیرحضوری نمودن خدمات به جامعه هدف، یکی از مهمترین استراتژی های این سازمان را اجرایی نمایند.

وی ادامه داد: عزم راسخی در سازمان تامین اجتماعی ایجاد شده و همه برای یک هدف واحد که همان توسعه خدمات الکترونیکی است تلاش می کنند.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد نیز در این دیدار با اشاره به خدمات تامین اجتماعی به بیمه شدگان گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌ رسان باید به سمتی بروند که خدمات خود را بصورت غیرحضوری و به سهولت و با هزینه کمتر در اختیار مردم قرار دهند.

جهانگیری با بیان اینکه زیرساخت اشتغال خوبی در شهرستان ایجاد شده است اضافه کرد: تامین اجتماعی به همراه سایر دستگاه‌های مربوطه از کارگاههای شهرستان بازدید و کارفرمایان را موظف به بیمه کردن کارگران نمایند تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، تولید نیز رونق یابد.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به خدمات تامین اجتماعی به بیمه شدگان گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان باید به سمتی بروند که خدمات خود را به سهولت و با هزینه کمتر در اختیار مردم قرار دارند.

جهانگیری با بیان اینکه زیرساخت اشتغال خوبی در شهرستان ایجاد شده است اضافه کرد: تامین اجتماعی به همراه سایر دستگاه‌های مربوطه از کارگاههای شهرستان بازدید و کارفرما را موظف به بیمه کردن کارگران نمایند تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، تولید نیز رونق یابد.

وی با اشاره به تعداد بیمه شدگان شهرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه زمین مورد نیاز احداث درمانگاه تامین اجتماعی تامین شده است اما این امر هنوز محقق نشده است، توجه به فاصله شهرستان تا مرکز استان، قرار گرفتن در کنار جاده ترانزیت و پراکندگی روستاهای شهرستان در احداث این درمانگاه ضروری است تا مردم از خدمات تامین اجتماعی بی بهره نمانند.

فرماندار حاجی آباد در ادامه، مشکلات فعالان صنایع دستی شهرستان در خصوص بیمه مطرح کرد.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72372

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.