فرمانده سپاه حاجی آباد بزرگترین ویژگی بسیجی را دغدغه مندی نسبت به رفع مشکلات مردم و اعتلای انقلاب دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دوران سازندگی بسیج همیشه پیشرو در رسیدن به اهداف نظام و انقلاب بودند. ...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم؛ سرهنگ محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی اباد در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سپاه اظهار کرد: هر جا انقلاب اسلامی و نظام نیاز داشته است، بسیج حاضر بوده است چه در دفاع سخت چه دفاع نرم.
وی شعار هفته بسیج امسال را بسیج، پیشرو و خدمت امید آفرینی با رویکرد نهضت خدمات خالصانه و مومنانه عنوان کرد و افزود: بسیج عظیم‌ترین و ماندگارترین یادگار امام راحل است که در عرصه های مختلف حضور پیدا کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.
فرمانده سپاه حاجی آباد بسیج را به عنوان بزرگ ترین قدرت نرم و یادگار امام راحل در برابر دشمن اعلام کرد و ادامه داد: یکی از بزرگترین مولفه های نرم دشمنان که توانسته انقلاب را نجات دهد بسیج است که از بطن مردم است.
میرزاده تصریح کرد: آنچه برای ما و حتی دشمن روشن است هر تهدیدی که در کشور حادث شد به واسطه حضور قدرتمند بسیح تبدیل به فرصت می‌شود.

فرمانده سپاه حاجی آباد بزرگترین ویژگی بسیجی را دغدغه مندی نسبت به رفع مشکلات مردم و اعتلای انقلاب دانست و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دوران سازندگی بسیج همیشه پیشرو در رسیدن به اهداف نظام و انقلاب بودند.
وی از چهره های شاخص بسیج، شهیدان حاج قاسم سلیمانی، صیاد شیرازی، حجی، و سردار سلگی و.. یاد کرد که الگوی کامل و شاخصی از بسیج می باشند.
میرزاده در ادامه گفت : هفته بسیج امسال هم به تناسب با شرایط کرونایی روز نخست این هفته با عنوان های بسیج ، معنویت و سلامت نامگذاری شده است.
فرمانده سپاه از برگزاری یادواره های شهدا به سبک جدید ، استفاده حداکثری از فضای مجازی برای اطلاع رسانی برنامه های این هفته ، تجلیل از بسیجیان، غبار روبی گلزار شهدا ، در صورت امکان سرکشی از خانواده های معظم شهدا و در غیر این صورت تلفنی، گشت رضوین و حلقه های صالحی، برپایی ایستگاههای سلامت و توزیع پک های بهداشتی و….از جمله این برنامه ها خواهد بود.

وی افزود: برگزاری نشستهای روشنگری سواد رسانه ای در بستر فضای مجازی، تقدیر از بسیجیان نمونه، برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگی و کتاب خوانی از دیگر برنامه های هفته بسیج در حاجی اباد می باشد.
میرزاده تصریح کرد؛ به علت شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان، بروشورهایی با موضوع راههای پیشگیری از کرونا و اعتیاد و طلاق در بین مردم در محلات و پایگاههای بسیج توزیع می گردد.
فرمانده سپاه حاجی اباد از اعزام تیم های پزشکی در محلات کم برخوردار شهرستان خبر داد و افزود؛یک تیم پزشکی که این تیم شامل پزشک عمومی، کارشناسان بهداشت، روانشناس، ماما جهت وزیت رایگان بیماران می باشد در هفته بسیج به منطقه نسا شهرستان حاجی اباد اعزام می شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72284

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.