رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی‌آباد از اجرای برنامه حاجی‌فیروز و جنگ شادی در پارک دولت و پارک مسافر در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد. کاظم قاسم‌زاده صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد ضمن تبریک حلول سال جدید خدمت هموطنان، اظهار داشت: این اداره در ایام‌ نوروز، با بهره‌گیری از ...

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی‌آباد از اجرای برنامه حاجی‌فیروز و جنگ شادی در پارک دولت و پارک مسافر در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

کاظم قاسم‌زاده صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد ضمن تبریک حلول سال جدید خدمت هموطنان، اظهار داشت: این اداره در ایام‌ نوروز، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی و با هدف جذب و ماندگاری مسافرین، اقدام به اجرای برنامه حاجی‌ فیروز و جنگ‌های شادی در پارک دولت و پارک مسافر کرده تا هموطنان و مسافران با آرامش بیشتر و خاطره‌ خوش به ادامه سفر بپردازند.

وی به اقدامات این اداره در لحظه تحویل سال نیز پرداخت و افزود: در هنگام تحویل سال نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی‌آباد اقدام به نمایش پیام‌ نوروزی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، امام جمعه، فرماندار و شهردار شهرستان و همچنین معرفی جاذبه‌های تفریحی و گردشگری، آداب و رسوم، فرهنگ، استعدادها و ظرفیت‌های شهرستان با پرده‌ نمایش ویدئو‌ پرژوکتور کرده است.

قاسم‌زاده، ضمن قدردانی از شهردار و شورای‌اسلامی شهر حاجی‌آباد به جهت فراهم کردن امکانات‌رفاهی برای مسافرین در پارک‌ مسافر خاطرنشان ساخت: هدف از اجرای این برنامه‌ها، جلب رضایت هموطنان و مسافران نوروزی است و امیدواریم بتوانیم چند صباحی که مسافرین اسکان می‌یابند، رضایت خاطر آنان را فراهم کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67603

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.