امام جمعه حاجی آباد گفت: نباید در آموزش و پرورش سیاسی کاری صورت بگیرد و آموزش و پرورش حیاط خلوت هیچ حزب و گروه و یا جناح سیاسی نیست. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در مراسم تودیع و معارفه ریئس اداره اموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد اظهار ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: نباید در آموزش و پرورش سیاسی کاری صورت بگیرد و آموزش و پرورش حیاط خلوت هیچ حزب و گروه و یا جناح سیاسی نیست.
به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در مراسم تودیع و معارفه ریئس اداره اموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین نهاد درشهرستان می باشد که هم امروز و هم فردای آینده سازان این مملکت به دست این فرهنگیان عزیز است.
مختاری افزود: اموزش و پرورش به دلیل اینکه با تربیت و آموزش دانش آموزان سر و کار دارد یک نهاد بسیار مهم می باشد منه امام احسین پور که مسئولیت جدید این اداره را در دست می گیرند هم تاکید می کنم بار سنگینی به دوش شما گذاشته شده است باید احساس مسئولیت کنید.
وی بیان داشت: امروز فرهنگ عمومی شهر دست آموزش و پرورش است زیرا هم تربیت و هم علم دانش افزایی فرزندان این شهرستان به دست شما است باید هم به تربیت دانش اموزان رسیدگی و هم به بحث آموزش و هم ارتباط بین خانه و مدرسه دانش آموزان که یک ارتباط راهبردی و ضروری است را به درستی انجام دهید.
امام جمعه شهرستان تصریح کرد: باید به همه امور در آموزش و پرورش حساس بود مخصوصا عرصه تربیت زیرا تربیت مقدم بر تعلیم است چه بسیار آتش هایی در دنیا برپانشده اسست که دست دانشمندان در آنها دخیل بوده زیرا این دانشمندان علم بدون تربیت داشته اند و درست تربیت نشده بوده اند.
حجت الاسلام مختاری گفت: این درست نیست که علم و دانش شکل بگیرد ولی تربیت وجود نداشته باشد باید اولویت اول در آموزش و پرورش بحث تربیت بعد تعلیم دانش آموز باشد.
وی در ادامه افزود: نباید در آموزش و پرورش سیاسی کاری صورت بگیرد و آموزش و پرورش حیاط خلوت هیچ حزب و گروه و یا جناح سیاسی نیست از همه ظرفیت ها باید استفاده کرد حال که یک دولت بر سرکار آمده مردم رای دادند چه این دولت و چه دولت گذشته اگر کسی سلیقه دیگری دارد و توانمندی هم دارد و بدرد کار در آموزش و پرورش هم می خورد اما چون سلیقه سیاسی دیگری دارد نباید از ظرفیت این فرد استفاده کنیم این کار درستی نیست.
مختاری، شعار دولت آقای روحانی شعار اعتدال است اول معنای اعتدال استفاده از ظرفیت های موجود در هر منطقه است این ظلم است که اگر کسی این توانمدی را دارد به بهانه سیاسی بخواهیم دانش آموزان و مردم شهرستان و روستاها را از خدمات ارزنده این شخص محروم کنیم، در مقابل هم اگر کسی شایستگی خدمت نداشته باشد و اهل هر گروه سیاسی هم می خواهد باشد وقتی شایستگی ندارد نباید از آن استفاده کرد.
مختاری در پایان از زحمات آقای اسماعیلی هم تشکر و از عیسی حسین پور هم خواستند تمام تلاش خود را برای ارتقا مجموعه آموزش و پرورش به کار گیرد.
بر اساس این گزارش حسین اسماعیلی در این مراسم تودیع و عیسی حسین پور به عنوان ریاست آموزش و پرورش شهرستان معرفی شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65798

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.