روز ۱۲ دسامبر، اف بی آی در مورد هکرهای ایرانی هشدار داد. به گزارش رویترز، این هکرها پیمانکاران دفاعی آمریکا، شرکت‌های انرژی و موسسات آموزشی را هدف قرار داده‌اند.   به گزارش پیارم بهنقل از  روزنامه “استرالیا تایمز” در گزارشی به بررسی قدرت نظامی ایران  در تولید موشک های دوربرد پرداخت. این روزنامه نوشت: «به گفته ...
روز ۱۲ دسامبر، اف بی آی در مورد هکرهای ایرانی هشدار داد. به گزارش رویترز، این هکرها پیمانکاران دفاعی آمریکا، شرکت‌های انرژی و موسسات آموزشی را هدف قرار داده‌اند.
 IMG11000036

به گزارش پیارم بهنقل از  روزنامه “استرالیا تایمز” در گزارشی به بررسی قدرت نظامی ایران  در تولید موشک های دوربرد پرداخت.

این روزنامه نوشت: «به گفته حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران ایران، موشک‌های بالستیک، رادارها و ماهواره‌ها این کشور همه علیه دشمنان تنظیم شده است. این هشدار پس از آن‌که آمریکا اعلام کرد مهلت مذاکرات بر سر برنامه هسته‌ای را تمدید کرده اعلام شد.

 

 

به گفته سلامی، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران از نیروهای نظامی خواسته‌ است به حالت آماده‌باش درآیند. او می‌گوید موشک‌های زمین به زمین ایران می‌توانند مواضع دشمن را هزاران کیلومتر دورتر هدف قرار دهند. این هشدارها، اسرائیل را که تنها ۱۶۰۰ کیلومتر با تهران فاصله دارد در معرض خطر قرار داده است.

 

 

این کشور سیستم رادار و موشک‌های خود را تا ماه ژانویه آزمایش خواهد کرد. سلامی همچنین عنوان کرده که ایران موشک‌هایی با برد ۲۰۰۰ کیلومتر دارد که می‌تواند بخش‌هایی از اروپا و خاورمیانه را هدف قرار دهد. او هشدار داد که برنامه موشکی ایران اساس توافق اولیه هسته‌ای منع نشده است. سلامی خاطر نشان کرد، موشک‌های دوربرد ایران می‌تواند خسارات مرگباری به دشمنان وارد کند.

 

 

سلامی بطور خاص ناوهای جنگی آمریکا را در خلیج فارس تهدید کرده و گفته است، موشک‌های زمین به دریای ایران می‌تواند ناوها را در عمق دریا هدف قرار دهد. رادارهایش می‌تواند ماهواره‌های دشمن را شناسایی کند، پهپادهایش می‌تواند حرکات دشمن را هزاران کیلومتر دورتر از مرزها دنبال کند. وی اشاره کرد که ماهواره‌های ایران می‌توانند اشیای ریز روی زمین را هم ببینند. وی افزود، این ماهواره‌ها می‌توانند از سراسر جهان عکسبرداری کنند.

 

 

سلامی تایید کرد که ایران به نیروهای فلسطینی در کرانه غربی و غزه سلاح می‌رساند. او گفت: “مطمئنم روزی می‌رسد که کرانه غربی برای نیروهای صهیونیستی تبدیل به جهنم می‌شود و آن روز خیلی دور نیست. روزی را می‌بینیم که کودکان کرانه غربی و غزه دستان یکدیگر را می‌گیرند. به خواست خدا آن روز نزدیک است.”»

 

 

گزارش استرالیا تایمز که وب سایت “روزآنلاین” نیز آن را منتشر کرده است، در ادامه با اشاره به توان سایبری نیروهای ایرانی اضافه می کند: «روز ۱۲ دسامبر، اف بی آی در مورد هکرهای ایرانی هشدار داد.»

 

این روزنامه بااستناد به گزارش رویترز می افزاید: «این هکرها پیمانکاران دفاعی آمریکا، شرکت‌های انرژی و موسسات آموزشی را هدف قرار داده‌اند.

 

ایران تلاش‌های بسیاری کرده تا به منظور مقابله به مثل علیه آمریکا و اسرائیل، توانایی‌های سایبری خود را افزایش دهد. ادعا شده که این دو کشور ویروسی را منتشر کرده‌اند که برنامه هسته‌ای ایران را نابود کرده است. بنا به گفته متخصصان سایبری که با رویترز گفتگو کرده‌اند، حالا روشن است که سرمایه‌گذاری زیاد ایران به بار نشسته است.

 

 

استوارت مک‌کلور رئیس سایکلانس به رویترز گفته، اگر اف بی آی در این مورد هشدار داده پس حتما هکرهای ایران آسیب زیادی به آمریکا رسانده‌اند که این موضوع را علنی کرده‌اند. وی خاطرنشان کرد که این رویداد عزم و تمرکز ایران برای ضربه زدن به زیرساخت‌های مهم را نشان می‌دهد.»

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24295

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.