معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران گفت: امروز نیز به دلیل بالا بودن غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲٫۵ میکرون هوای تهران برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفت. محمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان اینکه امروز نیز هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت، ...
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران گفت: امروز نیز به دلیل بالا بودن غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲٫۵ میکرون هوای تهران برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفت.
خبرگزاری فارس: آلودگی هوای تهران امروز هم ادامه یافت

محمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان اینکه امروز نیز هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات حاصل از دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز، هوای تهران امروز نیز در شرایط ناسالم قرار گرفت.

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران در ادامه افزود: شاخص کیفیت هوا درباره آلاینده‌‌های منوکسید کربن، ازن، دی‌اکسید نیتروژن و دی‌اکسید گوگرد روی اعداد ۵۸، ۲۶، ۷۴ و ۳۱ قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این در حالی است که شاخص کیفیت هوا در خصوص آلاینده‌های ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون و ۲٫۵ میکرون به ترتیب روی اعداد ۶۶ و ۱۲۴ قرار گرفته است و بر همین اساس امروز نیز هوای تهران برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفت.

رستگاری خاطرشنان کرد: بر همین اساس به افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، ریوی و تنفسی، کودکان، سالمندان و زنان باردار توصیه می‌شود از تردد غیر ضروری در سطح شهر و انجام فعالیت‌های بدنی در فضای باز خودداری کنند.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930923000792#sthash.jIUk7j4i.dpuf

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=23957

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.