همزمان با سراسر کشور دستور آغاز روند اجرای انتخابات توسط فرماندار شهرستان حاجی آباد صادر شد. به گزارش پیارم، پس از دستور وزیر کشور در اجرای ماده ۲۲آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ماده ۲۱ آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا و بخش ، حمید جهانگیری ، فرماندارحاجی آباد این دستور را ...

همزمان با سراسر کشور دستور آغاز روند اجرای انتخابات توسط فرماندار شهرستان حاجی آباد صادر شد.

به گزارش پیارم، پس از دستور وزیر کشور در اجرای ماده ۲۲آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ماده ۲۱ آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا و بخش ، حمید جهانگیری ، فرماندارحاجی آباد این دستور را به دستگاه های ذیربط اعلام کرد.

در این ابلاغیه با اشاره به مفاد قانونی یادشده از بخشداران خواسته شده است: بر اساس مواد ۳۲ و۳۳ قانون مذکور از روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۱۲/۹۵ نسبت به تشکیل هیات‌های اجرایی و انجام سایر برنامه های انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، طبق برنامه زمانبندی ابلاغی و در مهلت های قانونی مقرر اقدام نموده و وصول این بخشنامه را مطابق فرم شماره ۲ به ستاد انتخابات اعلام نمایید.

فرماندار حاجی آباد تاکید کرد: برگزاری انتخابات سالم، قانونمند، اخلاق مدار و رقابتی با حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای از اهداف ستاد انتخابات کشور است.

ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند ماه سال جاری آغاز و در ششم فروردین سال بعد، پایان می پذیرد.

فرماندار حاجی اباد افزود: آگهی ثبت نام از دواطلبان انتخابات شهر ها و روستاها اطلاع رسانی در سایت فرمانداری منتشر خواهد شد.

وی بیان داشت: در جریان تشکیل هیات اجرایی هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و ۵نفر به عنواناعضای علی البدل انتخابات شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61457

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.