در هفته دولت با حضور فرماندار حاجی آباد و جمعی از مسئولان جهاد کشاورزی ، عملیات آبخیزداری حوزه باغ چنار دهستان کوهشاه آغاز به کار کرد. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد اظهار کرد: حجم آبگیری این سد یکصد هزار متر مکعب در سال است که با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان با هدف کنترل سیل و رسوب ، تقویت سفره های زیرزمینی در پایین دست ، بهبود پوشش گیاهی و کمک به پایداری بخش کشاورزی و تولید در منطقه احداث شده است.

جهانگیری افزود:  ارتفاع سد باغ چنار را ۵/۶ متر با طول تاج ۱۱ متر و مساحت ۲۳۰۰ هکتار عنوان کرد .

وی آیین افتتاح این پروژه با اشاره به منش و رفتار شهیدان رجایی و باهنر، آن بزرگواران را الگوی بسیار خوبی برای مدیران خواند و اظهار داشت: مردم ولی نعمتان ما هستند و کوتاهی در خدمت رسانی به آنها از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

 

جهانگیری  با ابراز خرسندی از رویکرد خوب مدیران شهرستان در بحث خدمات رسانی به مردم منطقه تصریح کرد : شهرستان حاجی آباد با وجود تمام مشکلات توانست در تعداد پروژه های قابل افتتاح نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد و از لحاظ ریالی به میزان ۱۱۷ درصد رشد داشته باشد که از نقاط قوت شهرتان به شمار می رود.

فرماندار حاجی آباد جذب سرمایه گذار و تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری در این شهرستان را از برنامه های شاخص در تولید و ایجاد اشتغال یاد کرد و افزود:  در سال گذشته موفق به ایجاد تعداد ۵۰۰ شغل در حوزه کشاورزی شدیم که متقاضیان کار می توانند در این حوزه مشغول به کار شوند.

 

گفتنی است پروژه یاد شده به نمایندگی از سه پروژه دیگر در روستاهای کوتک ، ده مغان ، تیاب و گردکان در بخش احمدی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال افتتاح شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68742

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.