به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم، دوشنبه ۲۰ اسفند ماه سال جاری، آخرین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی سال ۹۷ در سالن جلسات فرمانداری به ریاست جهانگیری فرماندار شهرستان و دبیری دکتر اقتدار بختیاری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و روسای ادارات شهرستان حاجی اباد به عنوان اعضاء این شورا در سالن جلسات ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم، دوشنبه ۲۰ اسفند ماه سال جاری، آخرین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی سال ۹۷ در سالن جلسات فرمانداری به ریاست جهانگیری فرماندار شهرستان و دبیری دکتر اقتدار بختیاری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و روسای ادارات شهرستان حاجی اباد به عنوان اعضاء این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه مسائل مهم بهداشتی شهرستان ازجمله؛بررسی وضعیت بهداشتی مدارس و محلهای اسکان مسافرین نوروزی و پایانه مسافربری ، نظارت برعرضه مواد غذایی کیوسکهای مستقر در ورودیهای شهر، تجهیز پارک ها و مکانهای گردشگری شهرستان به سرویس بهداشتی شهر مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار حاجی اباد ضمن تشکر از حضور به موقع اعضاء شورای سلامت و اهمیت و حساسیت که بدرستی نسبت به این جلسه ایجاد شده است اظهار داشت: در ایام نوروز و پایان سال قرار داریم و تمامی مصوبات جلسات و کمیته های برگزار شده از جمله جلسه شورای سلامت لازم الاجرا میباشند .

جهانگیری بیان داشت: بازرسیهای تشدید یافته بهداشتی در سطح شهرستان از تمامی اصناف و اماکن عمومی در دو مرحله در حال اجرا می باشد. در مرحله اول که تا پایان بهمن ادامه داشت مرحله دوم نیز از ۱۵ اسفند به مدت یک ماه به صورت ویژه این بازرسیها و نظارت ها ادامه خواهد داشت.

سرگرد پاسدار محمد میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد نیز از آمادگی بسیج در انتقال و پخش بسته های حمایتی بنیاد علوی به کودکان و ماداران در معرض سوء تغذیه در مناطق دوردست شهرستان خبر داد.

گفتنی است علاوه بر مسائل تعیین شده جهت بررسی و تعیین تکلیف، مسائل مختلفی ازجمله پاکسازی و جداول سطح شهر، رفع شکستگیهای لوله های آب، نظافت و تکمیل سرویسهای بهداشتی سطح شهر، نظافت مستمر از وضعیت مجتمع های بین راهی و رستورانها  نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکاری مربوطه جهت اجرا در جلسه مصوب شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69345

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.