صبح امروز وقوع آتش‌سوزی در نخلستان‌های مجاور سبزپوشان روستای برغنی از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد با حجم وسیعی از خسارت همراه بود؛ به گفته مردم محلی این آتش‌سوزی‌ها در پی سهله انگاری رخ می‌دهد. در پی این آتش‌سوزی بخش عظیمی از نخلستان برغنی آتش گرفت و بخش‌های وسیعی از این منطقه درگیر حریق ...

صبح امروز وقوع آتش‌سوزی در نخلستان‌های مجاور سبزپوشان روستای برغنی از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد با حجم وسیعی از خسارت همراه بود؛ به گفته مردم محلی این آتش‌سوزی‌ها در پی سهله انگاری رخ می‌دهد.

در پی این آتش‌سوزی بخش عظیمی از نخلستان برغنی آتش گرفت و بخش‌های وسیعی از این منطقه درگیر حریق شد که در نهایت این آتش پس از چند ساعت تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانی و نیروهای مردمی مهار شد. امکانات آتش‌نشانان جهت مهار این آتش‌سوزی محدود بود و ضرورت دارد با توجه به آتش‌سوزی‌هایی که در سال‌های اخیر در نخلستان‌های این منطقه رخ می‌دهد، آتش‌نشانان تجهیز شوند.

مردم محلی در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم اظهار داشت: خوشبختانه آتشی که از صبح امروز در نخلستان وسیع شعله‌ور شده بود، ساعتی پیش با تلاش چند ساعته ماموران آتش‌نشانی و کمک مردم مهار شد.

رستمی ادامه داد: در پی این آتش‌سوزی حدود ٢ هزار اصله نخل خرما در آتش سوخت و به خاکستر تبدیل شد. در ادامه تصاویر این حادثه را مشاهده می‌کنید:

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72249

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.