آبشار تزرج با چشم اندازهای زیبا، درختان برافراشته خرما و طبیعت بكر، نوازشگر روح و جان مسافرانی است كه از شهرهای شلوغ به این مكان پناه می برند و لحظاتی در كنار طبیعت زیبای آن می آسایند. ...

به گزارش پیارم، آبشار تزرج که با ۴۰متر ارتفاع بزرگترین آبشار استان هرمزگان می باشد،در ۲۵ کیلومتری جنوب شهر حاجی آباد در روستایی به نام تزرج واقع شده در سال های اخیر با برخی امکانات رفاهی و گردشگری تجهیز شده است.

فرماندار حاجی آباد درین باره گفت:برای آسایش طبیعت گردان و مسافران،سرویس های بهداشتی، پارکینگ و سکو برای استراحت،ساخته شده و نسبت به لوله کشی و نصب روشویی و نظافت محیط اطراف آبشار نیز اقدام شده است.

حمید جهانگیری ادامه داد: چون این مکان از نظر گردشگری اهمیت فراوانی دارد در نظراست با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی سایر امکانات رفاهی مانند استراحتگاه ها به صورت خانه های ویلایی نیز ایجاد گردد که اجرایی شدن آن نیازمند همکاری اهالی و مالکان منطقه است.

این آبشار در میان نخلستان ها و کوهستان شهرستان حاجی آباد با خلق صحنه ای جالب و بدیعی در منطقه چشم هر بیننده ای را مسحور می کند.
روستای تزرج با چشم‌انداز رنگارنگ باغات مرکبات و نخلستان، هوای بسیار لطیف و مساعد در ایام عید و فصول پاییز و زمستان، شرایط مناسبی را برای بازدید گردشگران فراهم می‌آورد.
روستای تزرج را به عنوان زیباترین روستای گردشگری شهرستان حاجی آباد در هرمزگان است.

دهنه بخوان، روستای خوشنا آباد، چشمه سبزپوشان، رودخانه حاجی آباد، سدهای فرغوئیه و حاجی آباد، کوه روچون از دیگر مناطق گردشگری و طبیعت گردی شهرستان حاجی آباد می باشد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71513

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.